III Concurs de comparses de Carnaval

Divendres 24 de febrer, amb motiu de la celebració del Carnaval, els nostres alumnes van participar en el III Concurs de comparses. Després d’haver assajat al llarg de tota la setmana, la jornada va començar amb una rua, i més tard vam poder gaudir de les coreografies que havia preparat cada grup.

Malgrat que va ser un dia plujós, l’Institut va decidir tirar endavant les activitats previstes que es van traslladar al pavelló municipal. Allí, els nois i noies disfressats van mostrar la creativitat davant d’un públic format per companys, professorat i famílies. Estem especialment contents d’haver comptat amb la presència dels avis, amb qui comparteixen una estona cada setmana els alumnes de l’optativa de 3r d’ESO, Això també s’aprèn a l’Institut.

En acabar les actuacions, el jurat va decidir per majoria atorgar el primer premi del III Concurs de comparses de l’Institut Ramon Berenguer IV a 1r d’ESO C, que va sorprendre per l’originalitat de la música i la coreografia..

Més fotos: https://goo.gl/photos/x7MYeyuWUT74izCk6