Graduació Cicles formatius!

GRADUACIÓ CICLES FORMATIUS PROMOCIÓ 2021 – 2023

Eren les vuit de la tarda del passat 2 de juny quan el pati de l’institut lluïa guarnit i ple de familiars, amics, professorat i alumnat. Es celebrava la graduació dels estudiants de 2n curs de Cicles formatius.

El parlament de la directora, l’Ana Espadero, va obrir l’acte de graduació. Tot seguit, els delegats i les delegades de cada curs van parlar en nom de cada una de les classes, de la mateixa manera que també ho van fer els tutors. Vam gaudir de l’actuació musical d’en Daniel Portillo, alumne de 2n curs del CFGM de Gestió Administrativa, i de les paraules de comiat d’en Lluís Roig, professor que aquest curs es jubila.

Tots van destacar els aprenentatges assolits al llarg d’aquests dos anys, tant a nivell personal com professional. Els professors us hem volgut transmetre i aprendre junts tot el coneixement tècnic per a què la inserció laboral o la continuïtat formativa sigui una realitat amb èxit, però també us hem volgut acompanyar en el terreny de les emocions. És que aquí, a l’institut, us hi heu fet grans, us hi heu enamorat, us hi heu enfadat, heu plorat, rigut i disgustat, heu celebrat moments d’alegria i d’il·lusió, però també heu vist com la ràbia, la frustració i el sentiment d’injustícia se us apoderava. Nosaltres, les professores, us dèiem que aquestes emocions cal viure-les, escoltar-les amb atenció i comprendre-les, és per això, que esperem que estigueu atents i que l’aprenentatge que us emporteu del centre us serveixi per prendre decisions amb determinació i confiança.

Va ser un acte ple d’emoció, de sorpreses i de moments bonics.

Podeu veure totes les imatges totes les imatges.

Des del centre us felicitem i us donem l’enhorabona a totes i a tots!!

CFGS D’Administració i finances

CFGM Gestió Administrativa