Graduació 4t d’ESO 2019

El dijous 20 de juny va tenir lloc la graduació de l’alumnat de 4t d’ESO al Casal Municipal de la Gent Gran. L’acte va ser conduït per Oriol Martí, Albert Prim i Sofia Font, que van saber engrescar i divertir al públic assistent, format per estudiants, famílies, amics i professorat.

Hi va haver temps per emocionar-nos amb la paraula: els discursos del cap d’estudis, Joan Carles Julio, dels representants dels alumnes i, per descomptat, de les fantàstiques tres tutores. També hi va haver temps per recordar les experiències viscudes a través de les imatges, com les dels nostres alumnes quan eren ben petits o les millors fotografies del seu pas pel centre. Fins i tot hi va haver temps per a la música, amb una versió a guitarra del Let it be realitzada per Andries van der Veen i la interpretació que Mariel Touzet i Marila del Castillo van fer d’una composició pròpia titulada It’s true.

L’acte va finalitzar amb el reconeixement a l’excel·lència, seguit del lliurament d’orles i obsequis a tots els alumnes. A molts de vosaltres us continuarem veient al centre, altres malauradament heu de marxar, però a tots volem desitjar-vos molta sort en la nova etapa que ara comenceu.

Podeu veure totes les imatges de l’acte de graduació clicant aquí.