Graduació 4t d’ESO

El 22 de juny va arribar el moment de celebrar que l’alumnat de 4t d’ESO ha arribat al final d’aquesta etapa i en comença una de nova plena de nous reptes i camins per descobrir.

A les 20h. els nois i noies de 4t d’ESO ens donaven la benvinguda a la seva graduació, acompanyats de les seves famílies, companys i companyes i professorat, feien un recorregut per les anècdotes i moments viscuts al llarg d’aquests quatre anys i donaven la benvinguda a una nova etapa plena d’il·lusions i somnis per complir.

Vam gaudir de moments molt emotius com el discurs de la nostra directora, Ana Espadero, les paraules de records i bons desitjos dels tutors i tutores i les emotives paraules de l’alumnat recordant el seu camí al centre. Els vídeos ens van portar molts records emocionants i vam riure comprovant el pas del temps!

Us desitgem tota la sort del món en aquesta nova etapa!

Podeu veure totes les imatges al següent enllaç: Graduació 4t d’ESO