El nostre hort ecològic!

Aquest curs hem engegat el projecte de l’Hort Escolar! Hi participen alguns alumnes de 3r d’ESO juntament amb el professorat de la matèria optativa Treballem competències. L’Hort Escolar. És un dels projectes que més il·lusió ens feia engegar: disposar d’un hort dins de l’institut!

La gran característica d’aquest hort és que és ecològic i, a la vegada, sostenible: realitzem els regs sempre que és possible utilitzant aigua de pluja que tenim emmagatzemada i no s’utilitzen adobs químics. L’alumnat va rebre una petita formació externa sobre com fer compostatge i el nostre objectiu és dur-ho a terme.

Què tenim cultivat? Enciams de diversos tipus, pèsols, pastanagues, faves, julivert, cebes…

Quan fem la collita tornarem a plantar verdures de temporada i alguna cosa més. A la vegada també estem engegant un jardí de plantes aromàtiques i plantes crasses.

Qualsevol aportació que pugueu fer arribar per engrandir aquesta zona serà molt benvinguda!