Dies de sol i neu!

Una de les excursions que més trobàvem a faltar era, sens dubte, la sortida a la neu! Dies en què l’alumnat gaudeix de l’esquí i el snow i pot compartir moments, caigudes i riures amb els seus companys i companyes fora de les aules!

El dia 31 de gener l’alumnat de 1r i 2n d’ESO va viatjar fins a Port del Comte per començar la seva experiència a la neu. Un cop allà, es van dividir per grups segons l’esport triat i el seu nivell de coneixement per anar amb els seus monitors i iniciar els cursos corresponents. Va ser un dia d’aprenentatge i de moltes caigudes!

El dia 1 de febrer l’alumnat va seguir millorant sobre els esquís i la taula durant el matí, i a la tarda va poder gaudir llençant-se en trineu i d’una bona xocolatada per agafar forces! Va ser molt divertit! Per acabar el dia van fer ball a la discoteca de l’hotel i van demostrar les seves habilitats seguint el ritme de la música.

L’últim dia els nois i noies van seguir esquiant fins l’hora de dinar, quan ja tocava recollir totes les coses i pujar a l’autobús de tornada a Cambrils.

Uns dies molt especials que, de ben segur, recordaran per sempre!

Podeu veure totes les imatges en el següent enllaç: Fotos esquiada 2022

Aquí teniu les fotografies individuals que es van poder fer, dividides per classes:

1rA 1rB 1rC 1rD
2nA 2nB 2nC 2nD