Circuit Barcelona-Catalunya

L’alumnat de 3r d’ESO ha tingut l’oportunitat de realitzar una visita educativa a les instal·lacions del Circuit de Barcelona-Catalunya, situat a la localitat de Montmeló. Es tracta d’una de les activitats que el Consell Català de l’Esport ens ofereix als centres que participem del Pla Català de l’Esport. L’objectiu ha estat apropar l’alumnat al món de l’esport del motor, podent assistir com a espectadors a un dels entrenaments de Fórmula 1.

En els seus 25 anys de vida, el Circuit de Barcelona-Catalunya s’ha posicionat com un dels millors circuits permanents i s’ha potenciat com un escenari únic gràcies a la qualitat dels seus serveis i a la polivalència de les seves instal·lacions. Amb la celebració del Gran Premi de F1, el Gran Premi de MotoGP, el Campionat del Món FIA de Rallycross i altres importants competicions de motor al seu calendari esportiu, el Circuit de Barcelona-Catalunya projecta el seu nom a escala mundial.