Acompanyem els avis

Aquest any tan atípic, estrany i diferent, no ens ha impedit que continuem amb la nostra tasca de servir a la comunitat. I és que els nostres alumnes de 3r d’ESO A han vist la importància, ara més que mai, d’acompanyar els avis i àvies de la Residència Baix Camp. Nous temps, nous recursos.

No podem anar a passejar amb ells però sí que podem compartir moments especials com les cartes que ens intercanviem per conèixer-nos una mica millor, o els ornaments que nosaltres fem per la Residència i els dibuixos que els avis ens pinten per decorar la nostra aula. Tot un plegat d’activitats que tant la Bea i la Montse des de la Residència, com la Rosa des de l’institut, anem organitzant setmana a setmana per tal que aquest virus que ens ha separat físicament, no ho faci sentimentalment. Aquest curs, doncs, continuem amb la nostra gran tasca d’acompanyar als avis que ens ensenyen tantes coses cada dia.

Els somriures d’avis, àvies i alumnes, mostren que l’objectiu s’està assolint.