1a Jornada INN Cambrils 2018

El passat dimecres 17 de gener es va celebrar, la primera Jornada d’Emprenedoria.

La iniciativa  va ser de l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Cambrils i es va organitzar conjuntament amb els departaments d’Ensenyament, Joventut i Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Cambrils i els instituts Ramon Berenguer IV, Cambrils, Mar de la Frau, amb l’objectiu de fomentar l’esperit emprenedor l’alumnat dels centres educatius del municipi.

Hi van participar un total de 40 alumnes que es van distribuir en vuit grups de cinc persones formats a l’atzar, barrejant alumnes dels diferents centres educatius. Aquests equips havien de treballar conjuntament per tal de solucionar el repte plantejat, que va consistir en un problema del municipi, amb la metodologia del fast Thinking Design. Al final de la jornada el jurat va votar d’entre totes la solució la més destacada. Dins del grup guanyador s’hi trobava la nostra alumna de 1r d’Administració i Finances Marta Saucedo.

Revista cambrils

Diari de Tarragona