Participació a La Marató de TV3

L’Institut Ramon Berenguer IV ha participat aquest any, de forma activa, en la Marató de TV3, dedicada enguany a les Malalties Minoritàries.

Marato tv3 2 ESO

Marato tv3 3 ESO

Marato tv3 1 ESO

Des del Departament d’Experimentals s’ha organitzat un projecte transversal en què han participat tots els estudiants d’ESO i Batxillerat. Els alumnes de 1r ESO han fet un planter a partir d’esqueixos de plantes autòctones, els de 2n ESO han fet les guardioles amb paper maixé , 3r ESO ha fet maceració d’olives i 4t ESO ha participat en la venda d’aquests productes – tot coincidint amb la Castanyada i també al llarg del trimestre. Els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat han fet sabó a partir d’oli reciclat.Tots els materials emprats són reciclats. La col·laboració de tota la comunitat educativa ha permès que les accions programades hagin estat un èxit.Els diners recaptats 135€ han estat ingressats ja al compte de la Fundació La Marató de TV3.Moltes gràcies a tothom per la vostra col·laboració.