Lliurament dels XVII premis literaris de l’Ajuntament

El passat dilluns 20 de juny a la cripta de l’ermita es va fer l’acte de lliurament dels premis de la dissetena edició dels premis Miquel Martí i Pol de poesia i Manuel Vázquez Montalbán de prosa que entrega cada any l’Ajuntament de Cambrils. Aquests premis van adreçats a la població escolar de Cambrils -escoles i instituts- i pretenen fomentar la creació literària entre el jovent. Cada modalitat -prosa i poesia- consta de diferents categories segons els nivells educatius i de cada categoria es concedeix un premi i un accèssit.

L’acte va consistir en uns parlaments a càrrec de les autoritats -l’alcalde, Oliver Klein i la regidora d’Educació, Ingrid Duch-, un interludi musical i el lliurament dels premis pròpiament dita.

L’institut Ramon Berenguer IV es va endur un primer premi i cinc accèssits, amb la qual cosa va obtenir recompensa en totes les categories. Pel que fa a la poesia de primer cicle d’ESO l’alumna Arlet Aixalà va guanyar l’accèssit amb el poema Una gota de magma. A segon cicle d’ESO l’alumna Paula Muñoz  va guanyar un accèssit amb el seu poema Primavera en la ciudad. I en la categoria de batxillerat Laura Cortés va guanyar un accèssit amb el poema Soc coS.

En la categoria de prosa l’alumna Helba Moyano va guanyar el premi del primer cicle d’ESO amb la narració El primer sentiment. Nahia Guerrero es va endur l’accèssit en la categoria de segon cicle d’ESO amb l’obra Summertime. I, finalment, l’alumna Emma Peyroulet va guanyar l’accèssit de batxillerat amb un relat titulat El renaixement.

Enhorabona a tots els premiats!