Activitats extraescolars 2107/2018

Des de l’Institut Ramon Berenguer IV els oferim activitats esportives a preus increïbles. Les activitats es realitzaran durant els mesos d’octubre a maig.
LES INSCRIPCIONS (i el pagament) ES REALITZARAN EN DOS TORNS:

• 1r TORN entre el 18 setembre i el 8 d’octubre. (D’octubre a gener).
  • 2n TORN entre el 15 i el 31 de gener. (De febrer a maig).

Les activitats que oferim són:

1. Pàdel a les pistes del CUP (costat del Lidl)

El vostre fill/a podria començar a aprendre a jugar a pàdel amb l’ajut d’un monitor especialitzat cada dimecres de 16.00 a 17.30h.
Preu de l’activitat 20€ mensuals. Total dels quatre mesos 80€.

2.Balls moderns els divendres de 18 a 19:30h. al gimnàs del institut.

El vostre fill/a, amb l’ajut d’una monitora, podrà aprendre a moure’s al ritme de diferents cançons. Preu de l’activitat 15€ mensuals. Total dels quatre mesos 60€

3.Voleibol a la pista de l’institut els dimecres de 16.30 a 18h.

El vostre fill/a podrà aprendre aquest esport amb l’ajut d’un monitor especialitzat. Es realitzaran partits esporàdics amb alumnes d’altres instituts.

Preu de l’activitat 15€ mensuals. Total dels quatre mesos 60€.

4.Atletisme a la pista d’atletisme de Cambrils els divendres de 18 a 19h.

El vostre fill/a podrà aprendre aquest esport amb l’ajut d’un monitor especialitzat. Es realitzaran competicions esporàdiques.
Preu de l’activitat 15€ mensuals. Total dels quatre mesos 60€.

5. Futbol sala a la pista de l’institut els dimecres de 16.30 a 18h.

Preu de l’activitat 15€ mensuals. Total dels quatre mesos 60€.

Full inscripció activitats extra- escolars