General

Violència masclista

Avui dia 25 de novembre, en el Dia contra la violència masclista, els alumnes i professors de l’institut hem assistit a la concentració convocada a l’Ajuntament de Cambrils en rebuig a les agressions vers les dones. Hem pogut escoltar el manifest llegit per la Claudia Mensa i l’Adrià Quiroga, alumnes de 1r de Batxillerat, en

Violència masclista Llegeix més »

Lliga de debat

La propera setmana l’institut celebrarà la seva primera “Lliga de Debat”. Participaran alumnes de 3r i 4t d’ESO i de 1r i 2n de Batxillerat. Molta sort a totes i a tots!

Lliga de debat Llegeix més »

Bicicletada 2019

El passat 25 d’octubre vam celebrar, com cada any, la nostra bicicletada per Cambrils amb motiu de la Setmana de la mobilitat sostenible i segura. Professors i alumnes vam gaudir d’un passeig en bicicleta per la localitat amb l’ajuda de la Policia local per garantir la seguretat de la sortida. Amb aquesta iniciativa volem concienciar

Bicicletada 2019 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut