Matricula’t a les PAU

Us informem que les dates de matrícula a les PAU serà del 15 de maig al 15 de juny, ambdós inclosos, tot i que us aconsellem fer-ho el més aviat possible per evitar possibles contratemps d’última hora. Qualsevol errada l’haureu de notificar abans del 16 de juny a la oficina de les PAU.
Per tal de formalitzar la matrícula, l’alumnat haurà d’accedir a la web d’accés a la universitat https://accesuniversitat.gencat.cat i seguir les instruccions indicades en el document adjunt.
Les claus d’accés són les mateixes que es van utilitzar per a fer la preinscripció.
És molt important tenir en compte les instruccions referents al pagament. Les taxes s’hauran d’abonar de manera telemàtica. En cas d’incidència, podeu imprimir el full de matrícula i, fent servir el codi de barres del full, haureu de pagar mitjançant un caixer de Caixabank. Comproveu bé dins del termini que se us ha descomptat l’import de la matrícula. Si no feu el pagament correctament, no podreu examinar-vos.
Aquestes dates només afecten a l’alumnat que es presenten a la convocatòria ordinària.
L’alumnat que es vulgui mtaricular a la convocatòria extraordinària el mes de setembre, haurà de tornar a matricular-se i abonar de nou les taxes en els terminis que es marcaran en el futur calendari.
L’alumnat que a la prematrícula va triar més d’una matèria comuna d’opció (llatí, matemàtiques o matemàtiques aplicades a les ciències socials) podrà intercanviar-les de fase general a fase específica i a l’inrevés.
Més endavant us informarem de l’assignació del tribunal, atès l’acord del Departament d’Educació i el Dept. d’Universitats d’oferir els centres educatius per fer els exàmens.