Premi a la tesi doctoral sobre un estudi d’entorns telemàtics al Cicle de Química Ambiental

MEC2009-todos-smallEl professor Grego Jiménez, del cicle formatiu de Química Ambiental, va anar a la seu del Ministerio de Educación a Madrid a recollir el premi que la seva tesi doctoral, sobre l’estudi d’entorns telemàtics a les seves classes de Química del Cicle Formatiu, va rebre a la convocatòria dels Premios Nacionales de Investigación e Innovación Educativas 2007, que organitza el Ministerio de Educación. Felicitats pel premi!

Premis internacionals per a alumnes del Mercè Rodoreda

Carlos Rodríguez  de 1r d’ESO B i Leia Jiménez de 2n d’ESO D van presentar una redacció en francès al Concours de Journalisme Educafrancés sobre el tema de l’espai des d’un punt de vista científic i han obtingut els primers premis dels nivells de 1r i de 2n d’ESO de tota Catalunya. Leia va escriure sobre la NASA i Carlos sobre el sistema GPS europeu. Els alumnes guardonats guanyen un curs de llengua francesa de 15 dies de durada a Besançon i diverses excursions pel país veí i el seu professor, Francesc Collado, un curs de francès a l’Institut Français de Barcelona. Moltes felicitats!!!

L’institut, al Food 4U Video Festival

lg_f4u

Alguns alumnes d’anglès de 1r de BTX dirigits per Lola Picos i Albert García s’han presentat al concurs internacional Food 4U Video Festival, que convoca el Ministero de Politiche Agricole, Alimentari e Forestali d’Itàlia. Els autors, alumnes i professors, dels spots i backstages finalistes assistiran amb totes les despeses pagades al Festival Food4U que tindrà lloc a Cilento i a Roma durant 5 dies. A www.food4u.it podeu consultar la informació completa i veure els vídeos guanyadors de les edicions anteriors.