L’institut Mercè Rodoreda obté el major nombre de guardons a les cinquenes Jornades Científiques i Tecnològiques de L’H.

El treball “Ramon Puig Gairalt: la tipologia de sus viviendas en l’Hospitalet”, elaborat per Olga Montiel Martín, alumna de l’IES Mercè Rodoreda, amb la tutoria de la professora Concha Figuero, ha estat la recerca guardonada amb el premi en la categoria de Ciutat, una de les que més expectació desperta entre els estudiosos de la història i la cultura de L’Hospitalet.… Llegeix més»

Els alumnes del cicle realitzen projectes hipermèdia amb entorns telemàtics cooperatius

Durant el curs 2003-04, els estudiants del Cicle Formatiu de Química Ambiental han realitzat una sèrie de projectes hipermèdia sobre Química Analítica fent servir l’entorn Synergeia.  Als dos cursos anteriors, els alumnes del cicle formatiu va fer servir l’entorn telemàtic BSCW per realitzar aquests projectes hipermèdia. L’estudi del Synergeia i del BSCW formen part d’un projecte de recerca i innovació docent de la Universitat de Barcelona, dintre de la tesi doctoral del professor del cicle formatiu Grego Jiménez. Podeu obtenir més informació sobre aquest estudi consultant aquest article de la revista Enseñanza de las Ciencias.