Resultats esportius

Com sol ser habitual els últims anys, els resultats esportius dels equips del Margarida Xirgu han estat excel·lents. Bona participació, bona classificació i, sobretot, bona puntuació en valors (respecte pel contrari, joc net,…) , un dels elements que més es valoren des de l’AMPA de l’institut. La feina feta pels alumnes, els entrenadors i la Mary, com encarregada de la part esportiva, ha donat els seus fruits un altre cop!

Enguany han participat 7 equips, cinc de futbol,  un voleibol i un de bàsquet. Depenent de l’equip han participat en tornejos de l’Hospitalet o de Barcelona. Excepte el de bàsquet, que en ser el primer any està en procés de formació.

Com a resum:

• FUTBOL INFANTIL (1r i 2n de ESO). S’ha classificat i participarà a la “final four” de L’Hospitalet.
  • FUTBOL CADET (3r i 4t de ESO). El Cadet B ha quedat campió de Barcelona. Juntament amb el Cadet A han quedat els millor en valors.
  • FUTBOL JUVENIL (Batx.). Campions de Barcelona.
  • FUTBOL EX ALUMNES. 1ra posició a la lliga de L’Hospitalet i 1rs en valors.
  • VOLEIBOL. 3rs de Barcelona.

Esperem que el proper any continuï igual!!