L’equip directiu impulsarà xerrades de La Marató als alumnes de 3r ESO

Dragos Luca Bandi

Ian Tomàs Capseta

L’equip directiu impulsarà xerrades de La Marató als alumnes de 3r ESO

El passat dia 15 de novembre d’aquest any, l’equip directiu de l’institut de la Sénia s’ha reunit per parlar de l’actual edició de la Marató 2017 i ha presentat la idea d’impulsar diverses xerrades d’aquesta telemarató anual per als alumnes de tercer d’ESO.

Aquestes xerrades tindran lloc el dia 4 de desembre del 2017 i tractaran sobre algunes de les malalties infeccioses, com ara l’hepatitis, l’herpes o la tuberculosi, a més a més de les seves característiques i tractaments.

Tot i així, encara està pendent el conjunt d’activitats a favor del programa de TV3, on participaran tots els alumnes del centre escolar, des de primer d’ESO fins a segon de Batxillerat.

D’altra banda, l’escola primària de la Sénia, l’Escola Jaume I, informa que el dia 15 de desembre, a les 10 del matí a la Plaça Major, els alumnes ballaran una coreografia, la qual ja ha estat assajada anteriorment per tots ells, per la Marató. Tanmateix, faran una volta pel poble amb la música de La Marató al davant.