ENTREVISTA A MIQUEL PINEDO

Entrevistadores: Anna Meseguer / Marta Mayo

Miquel Pinedo és el responsable de l’activitat des de l’àrea d’Educació física.  Ens dona la seua opinió com a persona molt implicada en les activitats de l’e-Twinning.

1.- Podries explicar-nos quines activitats has programat per a la setmana amb els italians?

L’activitat de l’e-Twinning tracta de ser competencial. Això vol dir que intentem interrelacionar diferents continguts que tenim al currículum. Com per exemple les activitats de Matemàtiques, de Física, de Català, d’EF, o d’alguna altra matèria; i el fil conductor en aquest cas han estat les curses de muntanya.

Pel que fa a l’EF, vam realitzar una activitat amb l’objectiu que tothom poguera participar, cadascú al seu nivell. Per això, vam organitzar dos tipus d’activitats: per una banda, una de més fàcil, una marxa, i per una altra, una cursa amb més intensitat. Cadascú podia escollir quina volia realitzar.

2.- Creus que la participació, tant de l’alumnat de la Sénia com dels italians, ha estat bona? S’hi han implicat?

Crec que en general sí. El que passa amb les activitats de l’e-Twinning és que un dels objectius és veure les diferents maneres de fer les coses de cadascú, i especialment si són de diferent país.

Penso que massa gent va realitzar la marxa, ja que molts haurien pogut fer la cursa sense cap problema.

3.- La cursa i la marxa on s’han fet?

Ens vam decidir pel pantà, ja que el camí per on havíem d’anar ja estava marcat i això ens facilitava la feina.

4.-  Quantes persones ha implicat la cursa?

A mi com a professor d’EF i a Floren que som els qui ho organitzem, també els professors de l’Institut tant de La Sénia com dels italians, els alumnes de 2n de Batxillerat que són els qui estan implicats principalment en l’activitat, els qui han vingut de fora que també són els principals, l’alumnat de l’optativa de CIATE que feien com de voluntaris de logística (ajudaven a marcar el recorregut, portaven l’aigua, recollien les balises, donaven els dorsals), a més d’alguns alumnes de 1r de Batxillerat que van voler participar-hi.