Showroom de finançament per a la internacionalització

Participació dels alumnes del CFGS de Comerç internacional de l’institut de La Sénia al Showroom de finançament per a la internacionalització que ha tingut lloc al Consell Comarcal del Montsià, a Amposta.

L’alumnat i el professorat del CFGS de Comerç Internacional de la Sénia hem gaudit del Seminari i agraïm a ACCIÓ que ens hagi convidat a l’acte on hem contactat amb entitats de finançament especialitzades en el comerç internacional, d’aquesta manera ampliem els coneixements adquirits en el mòdul de Finançament internacional que s’imparteix al Cicle formatiu de grau superior.