INTERCANVI GEP ENTRE L’ESCOLA JAUME I I L’INSTITUT DE LA SÉNIA

Al llarg del curs 2017-18, els dos centres educatius de La Sénia han participat al
projecte GEP (Generació Plurilingüe), que té com a objectiu fer classes de qualsevol matèria en una llengua estrangera, en el nostre cas l’anglès. D’aquesta forma, es pretén millorar el nivell de l’alumnat en llengües estrangeres a partir d’aplicacions reals del que aprenen a classe.

A l’Escola Jaume I, s’ha implementat una unitat didàctica de bàsquet en anglès. Els alumnes de 5è de Primària han après a dirigir un escalfament en anglès i a ordenar les accions tècniques bàsiques de l’esport treballat.

Link al web de l’activitat