L’INS de La Sénia reconegut com “Centre eTwinning School+”

El passat mes de desembre de 2017 es va llençar aquest reconeixement, que destaca la implicació a eTwinning de la comunitat educativa del centre.

Aquesta menció s’obté després de comprovar que es compleixen una sèrie de requisits. Després de superar una fase automàtica de selecció per estar enregistrat com a centre a eTwinning dos anys com a mínim, comptar al menys amb dos docents actius i haver rebut Segell de Qualitat Nacional pels seus projectes.
Després de la primera fase, els centres seleccionats han hagut d’evidenciar que acomplien un altra sèrie de condicions relatives a la seguretat a la xarxa, la col·laboració activa, la implicació de l’alumnat en les activitats eTwinning, així com la promoció i difusió realitzada.

Congratulations on the success of your school obtaining the award of the eTwinning School Label 2018- 2019. It is a great achievement by all the eTwinning team in your school and an example to all schools in the eTwinning Community.