APRENEM PER PROJECTES

Treball de Síntesi de 3er d’ESO
Aquesta passada setmana l’alumnat de 3er d’ESO han presentat els projectes realitzats al llarg del trimestre. Es tracta de propostes que responen a la pregunta ” Millorem el nostre poble?”
Cada grup ha triat la proposta i ha presentat una memòria i un producte final. Turisme sostenible, millores en l’accessibilitat, centres de dia, millora de carrers, festes temàtiques per promocionar el municipi, setmana de l’esport a Rossell, conscienciació de consum i reciclatge responsable… un total de 12 ?projectes adaptats el més possible a la realitat dels municipis de la Sénia i Rossell.
L’activitat s’emmarca dins de la metodologia de treball per projectes que hem encetat aquest curs en relació a la Xarxa de Competències Bàsiques del Departament d’Ensenyament.
La valoració ha estat molt positiva. L’alumnat ha treballat per millorar la realitat de la comunitat, de manera autònoma i cooperativa. El més important, però, és que s’ho han passat bé i se senten orgullosos del què han fet.