L’ALUMNAT SIEI ES PRESENTA AL 38é CONCURS DEL GRUP SOCIAL ONCE

L’alumnat SIEI de 1r d’ESO ens hem presentat al concurs que cada any convoca l’Organització Nacional de Cecs d’Espanya (ONCE). Enguany duu per lema: El camí que ens fa iguals i havíem de fer un vídeo, d’un minut com a màxim de durada, per comunicar la idea de com fer el nostre entorn més inclusiu.

Nosaltres participem en la categoria 1r-4t ESO i FP Bàsica i vam decidir gravar  un vídeo sobre com fer que  l’educació sigue més inclusiva. Com a alumnat SIEI,  valorem positivament que ens faciliteu tot el possible poder superar les nostres dificultats d’aprenentatge i volíem fer un enregistrament que trenqués amb les barreres que impedeixen aquest aprenentatge. Per aconseguir una educació on ningú es quede enrere cal que tots/es treballem plegats.

A sota podeu veure algunes de les imatges del procés de creació del vídeo. Ara caldrà esperar la decisió del jurat provincial a finals de març per veure si aconseguim ser escollits com fa dos anys, quan l’alumnat SIEI va quedar guanyador en la fase provincial del concurs.

CREUEM ELS DITS!