L’ALUMNAT SIEI de 1r d’ESO GUANYA LA FASE PROVINCIAL DEL CONCURS ONCE.

Com ja us vam anunciar a finals de gener, l’alumnat SIEI de primer ens vam presentar al concurs del Grup Social de l’Organització Nacional de Cecs d’Espanya (ONCE).

Enguany tenia com  a lema: El camí que ens fa iguals. Es tractava de fer una proposta per treballar units a favor de la inclusió, convertint-nos en agents del canvi. Nosaltres vam participar dintre de la categoria ESO i FP bàsica i havíem de crear una peça audiovisual de com a màxim un minut de duració que comuniqués la nostra idea per fer més inclusiu el nostre entorn en una de les àrees següents:

• Lleure
  • Educació
  • Ocupació
  • Accesibilitat universal

Nosaltres vam triar l’àrea de l’educació, perquè és la més propera a les nostres inquietuds. Com a alumnes del Suport Intensiu per a l’Escola Inclusiva (SIEI), no podia ser d’una altra manera i ens vam posar a pensar com es podien trencar les barreres per a l’aprenentatge per tal d’aconseguir una educació en la qual tots puguem participar.

Vam fer servir uns coneguts ninos per a representar la diversitat funcional i els vam mostrar en el que hauria de ser una classe inclusiva.

Podeu veure el vídeo en el següent enllaç del canal de la ONCE de Youtube:

DONEM SUPORT A L’EDUCACIÓ INCLUSIVA

També el podeu trobar a la pàgina web del concurs, pestanya GUANYADORS, seleccionant Comunitat Autònoma (Catalunya) i Província (Tarragona).

GUANYADORS PROVÍNCIA DE TARRAGONA

Caldrà esperar fins el dia 29 d’abril per conèixer la decisió del jurat autonòmic, ja que els guanyadors provincials participen en la fase autonòmica.

A veure si també hi ha sort!