Hey you Nesco! Can I visit your sites?

Amb aquest “catchy title” (títol enganxòs) s’ha dut a terme un projecte eTwinning amb l’alumnat de l’optativa de 3r d’ESO “European Projects”.

Aquesta optativa pretenia engegar un projecte europeu, per tal que els alumnes fessin servir anglès en un context real, a l’haver de comunicar-se en aquest idioma amb alumnes d’altres països.

Els centres amb qui s’ha fet el projecte són el “Senior High School of Intercultural Education of Evosmos” de Thessaloniki (Grècia) i el “Şehit Polis Mehmet Çelik Ortaokulu” de Bornova-Izmir (Turquia).

Donat que 2018 va ser declarat l’any del Patrimoni Cultural Europeu per la Unió Europea, el projecte es va centrar en els llocs declarats Patrimoni de l’Unesco en cada pais.

Després de conèixer-se, els alumnes es van organitzar en grups de treball internacionals, van cercar informació sobre llocs del seu pais que eren patrimoni de l’Unesco i la van publicar a la web cooperativa Twinspace. A continuanció es van intercanviar aquesta informació amb l’objectiu de produïr vídeos cooperatius amb efecte Chroma, que mostressin alumnes d’un pais fent de guies “virtuals” dels llocs dels altres països.

El resultat es pot veure en aquest ebook (clica a sobre del llibre per obrir-lo):