Erasmus Days 2023

Els Erasmus Days es celebren a tota Europa la primera quinzena d’octubre amb l’objectiu de promocionar aquest programa arreu del continent. El nostre centre va preparar una sèrie d’activitats per tal de mostrar la nostra dedicació als projectes internacionals.

Per un costat es va presentar el vídeo “Projectes Europeus a l’Institut de La Sénia” a través de tots els canals de difusió habituals (web centre, televisió del vestíbul, xarxes socials, revista Lo Senienc, etc.).

Per un altre costat, es va presentar el nou projecte de mobilitat amb l’alumnat de 1r BAT que es durà a terme el present curs. En concret es realitzaran intercanvis amb el “Lycée Simone Veil” de Brive (França) i amb el “Oskar-Maria-Graf Gymnasium” de Neufahrn bei Freising (Alemanya).

Finalment, es va involucrar a tot el centre, alumnat i professorat, en la construcció d’una gran lletra E al pati. Aquí podem veure’n el resultat.

“El proyecto KA121 2324 está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de esta publicación es responsabilidad exclusiva del Institut La Sénia y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.”