Eleccions al Consell Escolar 2023. Sectors pares/mares i alumnat

Candidatures

Vols ser candidat per a les eleccions del Consell Escolar?

Presenta la sol·licitud candidatura a: secretaria@inslasenia.cat   o truca al 977713065.

Votacions Sector Pares i Mares

• DIA: 22 de novembre, HORA: 17:30 – 20 h.      LLOC: Entrada de l’institut.
  • VACANTS A COBRIR: 1

PROCEDIMENT:

1. L’elecció s’efectuarà durant la tarda, de 17:30 a 20h
  2. Cada votant pot votar un màxim de persones candidates igual al nombre de representants d’aquest sector a renovar en el consell escolar.
  3. Els membres de la mesa posaran a disposició  les paperetes.
  4. A cada papereta es poden marcar un màxim d’un candidat. L’escrutini es realitzarà una vegada ha acabat el recorregut per les diverses aules del centre.

Votacions Sector Alumnat

• DIA: 23 de novembre, HORA: Durant el matí, LLOC: A cada aula
  • VACANTS A COBRIR: 3

PROCEDIMENT:

1. L’elecció s’efectuarà durant el matí. La mesa electoral anirà classe per classe.
  2. Cada alumne o alumna pot votar un màxim de persones candidates igual al nombre de representants d’aquest sector a renovar en el consell escolar.