Beca PIC d’estudis Erasmus+

L’Institut la Sénia des de fa molts cursos aposta decididament per la mobilitat internacional dels seus estudiants i professorat com a mitjà immillorable per a la formació integral de la nostra joventut. L’intercanvi amb companys i professionals d’altres països ajuda a eixamplar les mentalitats i a sentir-se part activa d’un món cada cop més globalitzat i en constant canvi.

En aquest sentit i d’acord amb el nostre Projecte Educatiu de Centre, aquest curs 2018-19 s’han engegat un conjunt d’activitats que s’inicien aquest mes de març. En el marc del programa Erasmus+ auspiciat per la Unió Europea, els alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior de Comerç Internacional, acompanyats pel professor i membre de l’Equip directiu del centre, Cosme Cruzado, han realitzat una estada d’estudis de mobilitat internacional de 5 i 14 dies a Lens (França), concretament al Lycée Privé Polyvalent Saint-Paul, de la ciutat de Lens. La professora responsable del centre francès, Florence Cassel-Defontaine.