Acreditació Erasmus. Job Shadowing a la Vallbacksskolan de Gävle (Suècia)

Del 27 de març al 31 de març, les professores Maite Bort i Montse Vericat van visitar Vallbacksskolan, un centre de secundària de la ciutat de Gälve per fer una estada de Job shadowing dins del programa Erasmus +.

La finalitat d’aquesta visita va ser conèixer les metodologies d’ensenyament aprenentatge i les diferents organitzacions d’aula que utilitzen en aquell centre per tractar la diversitat de forma inclusiva. També van aprofitar per veure els recursos i les instal·lacions de l’escola, a més d’aprofundir en el coneixement del funcionament general de l’educació a Suècia.

L’experiència va ser molt enriquidora i les dues professores van tornar amb moltes idees per a intentar millorar el tractament de la diversitat i la inclusió a l’institut La Sénia.

“Los presentes proyectos han sido financiados con el apoyo de la Comisión Europea. Esta publicación es responsabilidad exclusiva de su/s autor/es. La Comisión no es responsable del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida”.