REUNIONS DE PARES/MARES

Dimarts 9 d’octubre de 2018 a les 17:45h: reunió de tutories de seguiment de pares/mares de 1r i 2n de Batxillerat

Dimarts 16 d’octubre de 2018 a les 17:45h: reunió de tutories de seguiment de pares/mares de 2n i 3r d’ESO

Dimarts 23 d’octubre de 2018 a les 17:45h: reunió de tutories de seguiment de pares/mares de 1r i 4t d’ESO

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 2018-19

Ítaca

El dimarts 4 de juliol es va celebrar l’acte de cloenda del Campus Ítaca en què han participat cinc alumnes del nostre centre. A l’acte es van presentar els diferents projectes que han dut a terme al Campus. La valoració de l’estada ha estat molt… Llegeix més»

Visita Gemma Ruiz

Dilluns 11 de juny ens va visitar a la sala d’actes la periodista i escriptora Gemma Ruiz. L’objectiu era parlar amb els alumnes de 4t que havien treballat la seva novel·la durant tot el curs, “Argelagues”. El col·loqui va ser un  èxit, ja que els… Llegeix més»

Visita al Viena

El passat dia 21 de maig els alumnes d’Economia i Economia de l’empresa van visitar les instal·lacions que la coneguda cadena de restauració Viena té al polígon Can Roqueta. Vam poder visitar la planta de tractament de carn i també el magatzem.  Com podeu observar a… Llegeix més»

Coneixement d’oficis

El passat 31 de maig es va celebrar l’acte de cloenda del programa Coneixement d’oficis en el què participen els alumnes de 4t D del nostre centre. L’acte va comptar amb la presència de responsables de diferents àrees de l’Ajuntament, els representants dels gremis que… Llegeix més»

Certamen Literario: L’art d’Escriure

El passat 28 d’abril els nostres alumnes assistiren a la Setena Edició del “Certamen Literario: L’art d’Escriure” organitzada al centre cívic de Ca n’Oriac per L’Agrupació de Veïns amb la col·laboració de Ca n’Oriac Comerç, El Consorci de Comerç, Artesania i Moda… Llegeix més»

Projecte del Servei comunitari

Aquest curs s’ha posat en marxa el Projecte del Servei comunitari on hi han participat tots els alumnes de 4t que segueixen l’itinerari del món laboral, en total un grup de 25 alumnes.

El nostre projecte porta per títol “Dinamitzem el centre”, i dins del mateix… Llegeix més»

Sant Jordi

Enguany hem celebrat el Sant Jordi amb uns tastets que han organitzat exalumnes, alumnes i professors del nostre centre.