Resolució beques de material i llibres curs 2020-2021

Us adjuntem les llistes amb la resolució de les beques del material i dels llibres per al curs 2020-2021

Les famílies que no estiguin d’acord amb la resolució poden presentar recurs de reposició a qualsevol dels registres del Servei d’Atenció Ciutadana, en el termini d’un mes comptat des de la publicació de la resolució. La data límit és el 7 de novembre de 2020

INICI DEL CURS 2020-21

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 2020-21

Podeu consultar, a continuació, els documents que s’han enviat per correu electrònic a les famílies

Alumnat de 1rESO

Alumnat de 2n,3r, 4t d’ESO i Batxillerat

Declaració responsable d’alumnes  menors de 18 anys (covid-19)

Declaració responsable d’alumnes majors de 18 anys (covid-19)

⚠LA DECLARACIÓ RESPONSABLE S’HA DE PORTAR EL MATEIX DIA 14 DE SETEMBRE

AVARIA EN EL TELÈFON DE L’INSTITUT

FINS A NOU AVÍS, TINDREM OPERATIU EL SEGÜENT NÚMERO DE TELÈFON: 607073634

PLA D’ORGANITZACIÓ PER A L’OBERTURA AL SETEMBRE (DEFINITIU)

Llibres de text pel curs 2020/2021: 1r de Batxillerat versió 2

Llibres de text pel curs 2020/2021: 2n de Batxillerat

Missatge enviat pel professorat i treballadors/es del PAS de l’Institut  als alumnes i famílies durant el confinament

Matrícules d’Honor a Batxillerat

Enguany els següents alumnes han obtingut una Matrícula d’Honor de Batxillerat:

• Berta Torres
  • Paula Rodríguez
  • Bernat Torras
  • Maria del Carmen González

El Claustre de l’Institut us felicita pel vostre esforç i la vostra dedicació per aconseguir aquesta gran fita.

Orientació per estudis postobligatoris

El Departament d’Educació impulsa el projecte “Al teu costat en la tria educativa” per oferir, en format virtual, el servei d‘informació i orientació acadèmica que cada any oferia en el marc del Saló de l’Ensenyament.
Els nous materials audiovisuals, propostes interactives i informació actualitzada dels diferents itineraris educatius es poden… Llegeix més»

Taller de drogues

El 4 de març van venir uns monitors de l’Oficina Jove de Sabadell per realitzar el taller de drogues a 4t d’ESO on els hi expliquen i consciencien sobre els efectes negatius que tenen sobre la salut. Fotos

Sortida al teatre

Dimecres 4 de març amb els alumnes de Batxillerat vam anar a la representació d’ Antígona de Sòfocles i Els bessons de Plaute al Teatre Joventut de L’Hospitalet.

Els nostres avis

A 2n d’ESO, a tutoria hem estat fent un projecte dedicat als nostres avis,aquest dijous han vingut alguns avis voluntaris a compartir amb nosaltres les seves experiències ,opinions i a donar-nos aquests consells tant savis i útils que,de ben segur, aprofitarem. Ha estat una experiència… Llegeix més»

Festa de carnaval

El divendres 21 de febrer al Joan Oliver hem celebrar el Carnaval. Hem fet dues sessions de tallers i jocs esportius: manualitats, jocs de taula, màscares, teatre… Per acabar, unes actuacions musicals i concurs de disfresses a la sala d’actes.
Aquí teniu una mostra de… Llegeix més»

Esquiada a la Cerdanya

L’alumnat de 3r d’ESO ha gaudit d’una sortida de tres dies a la muntanya on han realitzat diverses activitats esportives. L’escalada, el tir amb arc i l’esquí de fons han estat les protagonistes d’aquesta estada. Ens hem allotjat al càmping Estel, molt a prop de… Llegeix més»

Seguretat a les xarxes socials

Uns representats dels mossos d’esquadra han vingut a parlar amb els alumnes de 1r d’ESO sobre xarxes socials i seguretat. Ens han explicat situacions reals que es troben en el seu dia a dia a comissaria i ens han donat uns quants consells a tenir… Llegeix més»

Xerrada ambGemma Pascual

Gemma Pascual, autora de “Xènia, tens un whatsapp”,el llibre que llegeixen els alumnes de 1r d’ESO, va oferir una xerrada dimecres 5 de febrer a l’institut Joan Oliver. Per quart any consecutiu, l’escriptora va captivar els alumnes amb anècdotes de la seva biografia i les… Llegeix més»

Taller d’escriptura al Caixafòrum

L’alumnat de primer de Batxillerat ha fet un taller d’escriptura en viu amb l’escriptor Joan de Boer al Caixafòrum i de pas s’ha aprofitat per fer una visita guiada per l’edifici, antiga fàbrica tèxtil modernista del senyor Casimir Casaramona, genialment dissenyada per l’arquitecte Josep Puig… Llegeix més»

Aus

Els alumnes de 1r d’ ESO, han conegut alguns dels animals que hi ha al Zoo del Pirineu. A les instal·lacions del gimnàs ens n’han portat alguns exemplars.
Aquí teniu algunes fotos de l’activitat.