Graduació de 4t

El passat 14 de juny, al centre, vam celebrar la graduació dels alumnes de 4t d’ESO. El director, els representants dels grups i els tutors/res van fer uns parlaments de comiat. També es van passar uns videos de fotos per recordar alguns moments viscuts.
Noies i… Llegeix més»

Cloenda del coneixement d’oficis

El passat dimecres 29 de maig, el grup del 4tD va assistir a l’acte de Cloenda del Programa Coneixement d’Oficis, que es va celebrar a Fira Sabadell, i que enguany ha complert 17 anys.
Allà, els vostres companys i companyes, i els de 15 Centres més de Sabadell… Llegeix més»

Reanimació cardiopulmonar

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO han engegat el projecte de Suport Vital bàsic, amb aquesta iniciativa ens sumem a la resta d’instituts de Sabadell per poder esdevenir ciutat cardio protegida. El centre de recursos ens ha facilitat els ninots per poder practicar les… Llegeix més»