Sortida de 1r d’ESO a la Biblioteca de Canyadó

Divendres, 4 de novembre, l’alumnat de les optatives de 1r d’ESO School Library i Expressió escrita, hem visitat la Biblioteca de Canyadó, per familiaritzar-nos amb els secrets i la complexitat d’una biblioteca pública. Els objectius eren: Primer, conèixer de primera mà un recurs que tenim molt a l’abast i no sempre aprofitem com caldria. Segon: estimular el nostre gust per descobrir, llegir, conèixer.

En Jordi, el director de la Biblioteca, ens ha fet una visita amena i instructiva; ha mostrat tanta simpatia i complicitat que l’estona se’ns ha fet curta!   El matí era assolellat i brillant; el passeig pel parc de Can Solei i Ca l’Arnús, la  cirereta que ha fet dolça la nostra ruta: una sortida rodona que, de ben segur, repetirem!