Campionat de Rugbi

Els alumnes de 3r d’ESO han participat en un torneig de Rugbi el passat 12 de desembre a les pistes Paco Àguila. Han competit amb  alumnes del Pompeu Fabra i de La Llauna.
Felicitats campions !!!
Imatges de la competició…

Servei Comunitari

Dijous 13 de desembre els alumnes de 4t de l’optativa de Biologia van participar  al projecte “Plàstic 0” organitzat per l’Escola del mar de Badalona, dins del marc del Servei Comunitari. Aquest és un programa de voluntariat emmarcat al currículum educatiu, és la primera participació… Llegeix més»

Recollida d’aliments al Bàsquet solidari

TROBADA de BÀSQUET SOLIDARI 7a edició.
(fotos del campionat al final de l’article)

Benvolgudes famílies,
El proper divendres 14 de desembre de 2018 de 9:30h a 13:00h, a les pistes del MÀGIC, alumnes d’ESO d’escoles i instituts de Badalona jugaran partits de caràcter solidari, per ajudar qui… Llegeix més»

Concert de Santa Cecília