Crèdits de síntesi als CdA i a Cala Montjoi

Imagen relacionada

———————————————————————
 Publicació Lucidpress amb els treballs del curs 2018-19

Seguiu aquest enllaç per accedir a la publicació elaborada per l’alumnat de 1r d’ESO durant la seva estada de l’1 al 5 d’abril de 2019 .

———————————————————————
Què són els crèdits de síntesi?

Durant el crèdit de síntesi es fusionen totes les assignatures en un projecte. Enguany s’ha decidit compaginar-ho amb les sortides als camps d’aprenetatge i amb les estades d’aventura. Els alumnes de 1r i 3r d’ESO realitzen el projecte de síntesis als CdA de Juneda i Tarragona respectivament.

Què són els camps d’aprenentatge?

Els Camps d’Aprenentatge són serveis educatius que treballen conjuntament amb els centres educatius per promoure l’aprenentatge de l’alumnat a través d’oferir activitats didàctiques innovadores realitzades en un medi natural o cultural singular de Catalunya i contribuir a l’aprofundiment de la formació competencial de l’alumne.

Ofereixen activitats didàctiques innovadores que poden ser de més d’un dia o d’un dia. Les activitats de més d’un dia promouen la consolidació dels aprenentatges dels alumnes. Per tal d’assolir els objectius d’aprenentatge.

Quins cursos hi participen?

Enguany hi participen els cursos de 1r i 3r d’ESO

Consulteu les dates en el calendari

On puc trobar més informació?

Seguin aquests links podreu trobar tota la informació: CdA Juneda, CdA Tarragona

Estades d’aventura a Cala MontjoiResultado de imagen de cala montjoi

Què són les estades d’aventura?

Són estades que es fan des de fa molts anys promogudes pel departament d’Educació Física on l’esport i la convivència és l’eix vertebrador de l’estada. Durant tres dies els alumnes realitzen uns seguit d’activitats (cayac, excursions, orientació, tir amb arc, tirolina…) en un marc incomparable com és la Cala Montjoi.

Quins cursos hi participen?

És una activitat pensada pels alumnes de 2n d’ESO

Consulteu les dates en el calendari

On puc trobar més informació?

Podeu accedir a més informació visitant la seva pàgina oficial.

Aqui teniu un vídeo resum de l’estada dels alumnes de 2n d’ESO el curs 2011-12: