Projecte Ecogorgs

Aquest curs 2019-2020 s’ha iniciat de manera oficial el Servei Comunitari i els nostres alumnes el duran a terme en un àmbit concret (social, medi ambient,…)

Actualment ja hi ha un grup d’alumnes que ha començat el seu servei comunitari, relacionat amb el reciclatge del vidre (projecte ECOVIDRIO). Al llarg del servei realitzaran diverses actuacions de conscienciació ambiental, divulgació i promoció de la importància d’aquest reciclatge per tota la societat i pel medi ambient.

L’entitat organitzadora del projecte ens ha sumnistrat un contenidor de vidre que estarà situat davant del centre. Els alumnes faran, a part d’altres tasques, un seguiment per veure com es va omplint.

És per això que us animem a que també vosaltres participeu portant envasos de vidre i els dipositeu al contenidor. Fem així que el nostre projecte també sigui el vostre projecte!!!

Podeu seguir-nos al nostre compte d’Instagram: @ecogorgs

Servei comunitari Gorgs 2019-20