AGENTS PER AL CANVI

Aquest curs 2019-20 hem volgut fer una treball de col·laboració amb dues Escoles de primària, l’Escola Turó de Guiera i l’Escola Sant Martí.

Volíem fer una nova aportació a la Coordinació Primària-Secundària que es realitza a Cerdanyola entre escoles i instituts introduïm un nou element, la participació dels alumnes.

Des de setembre, que vam començar l’optativa “agents per al canvi” els alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Gorgs intenten apropar als alumnes de 6è de primària de les escoles Turó de Guiera i Sant Martí què vol dir començar la secundària i passar a l’institut.

Es tracta de treballar durant tot el curs aspectes relacionats amb les relacions amb els companys i la resolució de conflictes i com organitzar-se davant dels estudis a l’Institut.

Treballem un doble objectiu, que els alumnes més grans es converteixen en referents per als alumnes de 6è de primària i, a la vegada, que la transició d’etapes es pugui realitzar d’una manera més natural.

De moment, podem dir-vos que l’intercanvi és molt enriquidor per tots els agents implicats!!

Novembre 2019

#departamentorientació #aprenentatgeentreiguals #aprenentatgeservei #coordinacióprimàriasecundària