Setmana mediambiental

Al llarg d’aquesta setmana, s’han dut a terme des de diferents matèries, activitats relacionades amb el medi ambient i la sostenibilitat.

Des del mes de setembre ja està funcionant la Comissió Ambiental sorgida des del Consell Escolar i integrada per alumnat, professorat i famílies. La seva funció és conscienciar cada vegada més als nostres nois i noies de la importància d’actuar per a frenar el deteriorament del nostre planeta com a conseqüència dels nostres actes.

Les temàtiques s’han treballat a l’aula són:

* 1r d’Eso. Contaminació del mar per plàstics

* 2n d’Eso. Escalfament global. Causes i conseqüències

* 3r d’Eso. Generació i gestió de residus

* 4t d’Eso. La cara fosca del consum i del progrés

Us recordem també que una de les campanyes iniciades per la Comissió té com objectiu eliminar el paper l’alumini de l’institut i reciclar al màxim possible paper, plàstic i vidre. És per això que us demanem la vostra col·laboració des de casa pel que fa als embolcalls dels esmorzars dels vostres fills i filles.

Com a col·laboració amb la comunitat de veïns i amb l’empresa Ecovidre, disposarem a partir de la setmana vinent, a l’exterior del centre, d’un contenidor de vidre decorat per alumnat de 4t d’Eso que realitza el Servei Comunitari treballant temes ambientals i el reciclatge.

També us animem a què, si és del vostre interès, participeu de forma activa en aquesta Comissió aportant idees o formant-ne part.

Institut Gorgs