Projecte de Medi a 1r d’ESO

A partir del dia 5 de Març i fins a final de curs els alumnes de 1r d’ESO deixen de fer les assignatures de ciències naturals i socials per fer MEDI. Amb aquesta estructura passen a tenir un espai de 6 hores a la setmana on estudiarem el món des de la vessant de la geografia, la geologia i l’astronomia.

El primer projecte en el que participarà l’alumnat és L’Univers. Els alumnes hauran de demostrar diferents fenòmens quotidians (el dia i la nit, les fases de la lluna…) mitjançant una maqueta, explicacions científiques i càlculs matemàtics. A més, gràcies a la col·laboració de l’àrea de Visual i plàstica crearem un pòster científic on explorarem les possibilitats de la vida en el sistema solar.

Al final del projecte (abans de marxar de setmana santa) es podrà veure el resultat en un acte que es farà a la biblioteca de Cerdanyola. No us ho perdeu!

Links per píndoles informatives
Link plantilla del pòster científic
Exemples de pòsters científic