Departament de Socials

Les flors del Gorgs

Com cada any, els nostres alumnes de l’optativa de segon “L’hort ecològic” han plantat flors de temporada i han tingut cura del nostre jardí amb el seu treball durant les hores de l’assignatura.

La natura és agraïda i ens ha regalat aquestes boniques imatges que són el resultat de la feina de tots aquests anys.

Les flors del Gorgs Llegeix més »

StickSafe, guanya la 3a edició del Cerdanyola Talent Factory

(Foto de Marc Mata extreta del TOTCerdanyola) El Cerdanyola Talent Factory és un projecte que busca promoure la cultura emprenedora entre l’alumnat de secundària. En aquesta tercera edició hi han participat uns 400 alumnes de secundària i batxillerat. Les escoles partipants han estat l’Escola Fedac Cerdanyola, CEE – CFT Flor de Maig, Institut Banús, Institut

StickSafe, guanya la 3a edició del Cerdanyola Talent Factory Llegeix més »

Lliga de debat 2024-25

El dia 5 de febrer, 5 alumnes de 1r de batxillerat participen a la Lliga de Debat organitzada per la Universitat de Barcelona. És una sortida impulsada pel professorat de Filosofia.

La Mariona Carrera, el Marc Yglesias, el Cata Beldean, la Daniela Monzón i la Jana Huarte han arribat a la Universitat i acte seguit han visitat el pati i han assistit a la presentació. 

Lliga de debat 2024-25 Llegeix més »

Caixes niu a primer d’ESO

El passat 8 de maig, els alumnes de primer de l’ESO van assistir a la xerrada sobre aus. L’ornitòleg Sergi Sales, ens va situar en el món dels ocells, característiques físiques, espècies, hàbitats etc.. per després centrar-se en el coneixement d’aquells que ens envolten a la ciutat, i saber com podem tenir cura d’ells. 

Aquesta xerrada, s’enllaça amb el projecte de construcció de caixes nius , que estan fent a tecnologia.

Caixes niu a primer d’ESO Llegeix més »

Contacontes a primària

“Per fi ha arribat el dia! Quina emoció! 

Els nostres contacontes de 1r batxillerat de Psicologia han viscut una experiència inoblidable. Us deixem un recull d’imatges de les diferents escoles on hem anat i on els infants han pogut gaudir dels diferents relats.

Gràcies a tot@s per fer possible aquest projecte! Fins aviat!”

Contacontes a primària Llegeix més »

Els de 1r ESO van al Museu Egipci de Barcelona

El dia 7 de febrer tot l’alumnat de 1r d’ESO del nostre institut, coincidint amb la temàtica que estan treballant a socials, va anar a Barcelona a visitar el museu egipci de la Fundació Clos.

La sortida va estar molt bé, perquè, a part de visitar les sales del museu en petits grups i acompanyats per un monitor que anava explicant el que tenien al davant, també van poder dura  terme un taller.

Els de 1r ESO van al Museu Egipci de Barcelona Llegeix més »

Lliga de Debat 2024

“L’alumnat de 1r de batx. representant a l’INS Gorgs a la Lliga de Debat 2024 de la Xarxa Vives: 

És la intel·ligència artificial una amenaça per a la humanitat?

El Gorgs han guanyat 2 dels 3 debats realitzats. 

Una experiència molt enriquidora que l’alumnat ha demanat repetir el proper any”

Lliga de Debat 2024 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut