Autoprotecció amb Contrafoc a quart

El dia 11 de desembre l’alumnat de 4t ha fet un taller de 3 hores de Primers Auxilis i Autoprotecció amb Contrafoc.

Des del Servei de Salut Pública de la Diputació de Barcelona, en col·laboració amb SIS Prevenció i Contrafoc, s’ofereixen aquests tallers per aprendre a realitzar els primers auxilis de manera segura, ordenada i eficient.

El taller va combinar els continguts teòrics amb els pràctics i els alumnes van aprendre el protocol d’atenció a un ferit, els diferents tipus de lesions i com tractar-les i els coneixements bàsics sobre la reanimació cardiopulmonar (RCP).

La part pràctica del taller la va realitzar l’alumnat, que rebia les orientacions dels formadors.