Bàsquet inclusiu

El divendres dia 14 de desembre els alumnes de 3 ESO del nostre institut van participar en una jornada inclusiva de bàsquet organitzada pel Consell Esportiu de Vallès Occidental.

L’activitat es va dur a terme al poliesportiu del Guiera i va consistir en diferents partits de bàsquet amb la col·laboració de l’escola Catalònia i altres instituts de Cerdanyola i del Vallès.

El Grup Catalònia es dedica a l’atenció de persones amb discapacitat intel·lectual de diferents grau d’afectació i cada any participa en aquestes jornades per donar a conèixer i apropar als nostres alumnes una realitat que no sempre es pot fer visible.