Els de tercer a l’Ateneu

El dia 11 de desembre l’alumnat de tercer d’ESO ha anat a l’Ateneu de Cerdanyola per veure l’obra de teatre “Que sí vida”.

L’obra la representa la companyia Teatracció i ofereix un espectacle, que en clau de teatre-debat humorístic, pretén introduir la temàtica de la sida tot desdramatitzant el tema, parlant-ne sense embuts i fomentant la reflexió entre els nostres alumnes i els actors.

Teatracció és una entitat sense ànim de lucre constituïda per professionals del teatre i l’educació, especialitzada en el teatre d’intervenció social i en la creació de recursos educatius de teatre interactiu.

Al final de l’obra, fins i tot un membre del nostre alumnat ha pujat a l’escenari per a representar un altre possible final de l’obra.