XKÈ EL TIL•LER. Com utilitzem Science Bits al nostre institut.

En el nostre compromís constant per incorporar les últimes tendències i eines educatives que enriqueixin l’experiència d’aprenentatge dels nostres estudiants, la professora de Biologia de Primer d’ESO, Èrika Sorribes ens presenta un vídeo inspirador que ens obre les portes de la seva aula per mostrar-nos com la plataforma Science Bits es converteix en una eina clau per al desenvolupament del coneixement científic entre l’alumnat.

Science Bits és una plataforma educativa que ofereix recursos interactius basats en la metodologia d’aprenentatge per indagació. Amb ella, els conceptes científics cobren vida a través d’experiments virtuals, simulacions, vídeos i activitats interactives que fomenten la curiositat i l’entusiasme per l’aprenentatge entre l’alumnat.

Però, què en pensa el nostre alumnat? El vídeo també ens ofereix el seu punt de vista, compartint les seves impressions I els avantatges percebuts de l’ús de Science Bits en la seva formació.

La implementació de Science Bits de Primer a Tercer d’ESO exemplifica el nostre desig de fusionar educació i tecnologia per oferir una formació de qualitat adaptada als desafiaments del segle XXI.