XKÈ EL TIL.LER. Un lloc on s’apren, es viu i es somia.

Al Til·ler, creiem fermament que l’aprenentatge va més enllà dels límits físics de l’aula. És per això que les jornades de sensibilització, les festes tradicionals, les excursions i els viatges de fi de curs ocupen un lloc central en el nostre projecte educatiu. Aquestes activitats, juguen un paper fonamental en el foment de la convivència i en el reforç dels vincles dins de la nostra comunitat educativa, convertint el Til·ler en un institut viu i dinàmic.

Les jornades de sensibilització són una finestra al món que ens envolta, permetent a l’alumnat prendre consciència sobre temes d’actualitat i importància global. A través d’aquestes, promovem valors com la solidaritat, la tolerància i el respecte per la diversitat, pilars fonamentals de la nostra societat.

Les festes tradicionals són moments únics on tota la comunitat educativa es reuneix per celebrar la riquesa de la nostra cultura. Aquestes festivitats ens permeten connectar amb les nostres arrels, compartint i aprenent de les tradicions que ens identifiquen com a societat.

Les excursions i els viatges de fi de curs i les colònies són, sense dubte, un dels moments més esperats per a l’alumnat. Aquests no només ofereixen una oportunitat única per explorar nous horitzons, sinó que també serveixen com a espai d’aprenentatge vivencial, on l’alumnat pot aplicar els coneixements adquirits en un context real i, al mateix temps, desenvolupar habilitats personals i socials.
Gràcies a aquestes activitats, el Til·ler es transforma en un espai on l’educació traspassa les fronteres tradicionals, creant un ambient ric i estimulant per al desenvolupament integral del nostre alumnat. Ens enorgulleix veure com, any rere any, aquestes experiències contribueixen no només al creixement acadèmic, sinó també personal de cada estudiant.

En definitiva, les activitats fora de l’aula són una part essencial de la nostra identitat com a institut. Ens comprometem a continuar oferint aquests moments únics que enriqueixen la trajectòria educativa dels nostres estudiants, fomentant un entorn on l’aprenentatge, la convivència i la celebració de la vida van de la mà. El Til·ler no és només un lloc on s’aprèn; és un lloc on es viu, es creix i es somia.