Xerrada de la Universitat Autònoma de Barcelona a 4t

Durant el matí del dimarts 20 de febrer, els alumnes de 4t d’ESO han participat en una xerrada de presentació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Ha sigut molt interactiva en la qual han participat els alumnes. S’ha exposat les dates de preinscripció, com es calcula la nota d’accés, les opcions que poden triar a la UAB i altres dades molt interessants per l’alumnat que vol cursar estudis universitaris. L’encarregat de fer la xerrada ha sigut Jordi Rizo. Us adjuntem l’enllaç de la seva presentació.

PresentacioUAB_18_19

Aquesta activitat forma part de l’orientació formativa que fan des de tutoria.