Xerrada de Beti Español al Projecte de teatre de 3r

El divendres 16 de febrer de 2018, Beti Español, de la companyia de Teatre Frec a Frec, va vindre al centre per resoldre dubtes dels alumnes que estan portant endavant el Projecte de Teatre a 3r. Principalment l’alumnat li va preguntar dubtes sobre relacionats amb el maquillatge, la il·luminació, el so i el màrqueting. També els va donar consells respecte de vestuari i escenografia.

El grup de blog van fer una entrevista a la Beti que publicaran el més aviat possible al blog de Teatre de 3r.

La Beti pertany a la companyia teatral Frec a Frec i és qui ha deixat la gran part del vestuari que utilitzaran els alumnes a l’obra. Us animem a consultar la seva web i els seus projectes, sobretot els cursos de Teatre per l’educació en valors.

Els alumnes van trobar aquesta xerrada molt motivadora i resolutiva.

Moltíssimes gràcies Beti!!

Si voleu veure més fotografies de la visita, premeu sobre la imatge.