Tret de sortida al Tour de les mates: la cursa de càlcul mental!

Aquesta setmana els alumnes del Til·ler comencen el Tour de les Mates!

El Tour de Mates és una competició de càlcul mental on es treballen les estratègies de càlcul mental d’una forma divertida dins de l’aula.

Utilitzant un context esportiu per despertar l’interès i la participació de l’alumnat, els estudiants es submergeixen en una carrera ciclista on les etapes tenen operacions en lloc de quilòmetres.

A El Til·ler, tot l’alumnat des de 1r de l’ESO fins a 2n de Batxillerat realitzaran aquesta competició de càlcul mental, els quals competiran en diferents categories i classificacions per resoldre el major nombre possible d’operacions matemàtiques en el temps marcat.

Orgatitzada des d’ABEAM i ADEMGI, i en col·laboració amb l’Associació Castellana i Lleonesa d’Educació Matemàtica Miguel de Guzmán.

T’animes a pedalejar?