Tres alumnes de Batxillerat participen en el Programa Argó (UAB)

Tres alumnes de 1r de batxillerat rebran assessorament de la UAB per portar a terme el seu treball de recerca, tot un reconeixement a l’esforç i treball fet durant l’ESO.
La Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) continua amb la seva tasca, iniciada ja fa vint-i-un anys, destinada a alumnes de 1r de batxillerat destacats per oferir-los assessorament en l’elaboració del seu treball de recerca. El PROGRAMA ARGÓ, dirigit als estudiants que han obtingut excel·lents resultats durant l’ESO, ofereix l’oportunitat de comptar amb un tutor universitari durant el procés.
Aquest tutor, un professor universitari de la UAB, proporciona orientació i suport als alumnes en el desenvolupament del seu treball de recerca, facilitant-los eines i recursos per aprofundir en els seus temes d’interès i realitzar una investigació de qualitat.
A més de l’assessorament acadèmic, aquest programa també ofereix als alumnes la possibilitat de dur a terme pràctiques a la mateixa universitat, permetent-los una experiència pràctica en un entorn universitari.
Les alumnes seleccionades per al Programa Argó són la Nayra García, amb el tema “La influència del gènere en l’elecció professional”; la Martina Torres, amb el tema “Anàlisi de la dieta dels herbívors de l’Àrtic: rens i lemmings” i la Mariona Salamero, amb el tema “Estudi de protocols quàntics”.
En aquest procés, les alumnes també comptaran amb l’ajuda i suport d’una tutora del nostre centre, que també les acompanyarà i guiarà durant el desenvolupament del seu treball de recerca.
Aquesta iniciativa, que es repeteix cada any, demostra el compromís de la UAB amb l’educació i el foment del talent dels joves estudiants de batxillerat de Catalunya.