Til·lorienta’t: Dos visions del món del turisme en una sola conferència.

El dimarts 9 de gener, l’alumnat del batxillerat d’humanitats i ciències socials del nostre institut, ha tingut l’oportunitat d’assistir a una xerrada sobre turisme i hostaleria amb tres experts en el tema.

Durant la xerrada, l’Àlex, la Goretti i en Roy ens han parlat de com van arribar al lloc on són ara, dels seus estudis, dels Erasmus que van gaudir i dels pros i els contres de l’hostaleria, entre d’altres. En general, ens han fet un breu resum sobre a què es dediquen i com ho fan.

En el cas d’en Roy i la Goretti, són els propietaris de la Rectoria de Sant Miquel de Pineda, una casa rural amb atenció propera al client i una cuina espectacular per part d’en xef Roy. Junts saben tirar aquest negoci familiar endavant amb molt esforç i dedicació.

Pel que fa a l’Àlex, ocupa un càrrec important a l’hotel Ibis Santa Coloma, ja que ell n’és el subdirector i s’encarrega que tot vagi sobre rodes. En aquest cas, malgrat no poder oferir una atenció al client tan propera, ho fan com millor saben i són fidels als seus clients.

Per aquí deixem informació sobre els dos hotels i un extra de l’Àlex, un llibre fet per ell i el seu pare. Si t’agrada la muntanya, no dubtis a fer-li una ullada.

Gràcies a tots vosaltres, estem encantats d’haver pogut escoltar-vos i retrobar-nos. Des de l’institut us enviem un fort agraïment!

Més informació al vídeo reportatge fet pels reporters de 4t del Til·lorienta’t!