Programa Salut i Escola

Benvolgudes famílies,

El dijous 18 de novembre es reprèn el Programa Salut i Escola que havia quedat aturat els darrers dos cursos. El programa, també conegut com a Consulta Oberta, s’adreça a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO, amb l’objectiu de millorar la salut dels i les adolescents. A la consulta s’ofereix escolta i assessorament sobre temes relacionats amb la salut (salut mental, alimentació, salut afectiu sexual, sentiments, pantalles, addiccions, activitat física…).
L’infermera Carme Rosales vindrà el tercer dijous de cada mes, entre les 11 i les 12:30 per atendre aquell/a qui ho necessiti.
El programa també ofereix suport a través de xerrades sobre temes que poden ser d’interès per a tot el grup classe.
L’accés a la consulta oberta és lliure i confidencial.
L’institut aposta un cop més per la promoció de la salut dels i les estudiants, amb aquest programa que ofereix el Departament de Salut conjuntament amb el Departament d’Educació.